Wolves Summit – podsumowanie wilczego zjazdu

Po Wolves Summit czekała mnie 9h podróż, więc mam nadzieję, że wybaczycieWarsztaty tematyczne małe opóźnienie w napisaniu końcowej relacji. Jaki był dzień trzeci wilczych spotkań i jak całościowo oceniam konferencję? Dowiecie się tego już za chwilę.

Dzień trzeci opiszę (niestety) pokrótce, gdyż nie mogłam zostać do końca dnia, a więc ominął mnie niestety finał całej konferencji.

Niestety sam początek czwartkowej konferencji mnie rozczarował, a że był to ostatni dzień, to spodziewałam się czegoś więcej. Prelekcja z Maciejem Wawrzutą o Content marketingu została odwołana, tak samo jak warsztaty z Kasią Ryfką-Cygan o zaufaniu w e-commerce (na które czekałam z niecierpliwością).  Tak więc za to dość spory minus. Za to prelekcja Piotra Cygana o tym, jak skutecznie dotrzeć do mediów była majsterczykiem. Świetny mówca i świetne przykłady – mam nadzieję jeszcze kiedyś dotrzeć do niego na jakąś przemowę 🙂 Przed tym miałam możliwość uczestniczenia w przemówieniu Karola Karpińskiego o osiąganiu sukcesów w kampaniach na facebooku – świetna dawka wiedzy podana w pigułce. Następnie doczekałam się spotkania z Lukaszem Zeleznym – słynnym specjalistą SEO – który w 100 % sprostał moim oczekiwaniom. Po tym już biegłam do mojego pensjonatu po walizki i w zawrotnym tempie pędziłam do Gdańska, aby zdążyć na moją 9h podróż (wszystkim polecam Polski Bus!).

Jak oceniam konferencję całościowo?

Ostatecznie pozytywnie. Konferencja zrobiona z rozmachem, niezła dawka wiedzy i świetni ludzie. Brawa dla organizatorów za uzbieranie tylu ludzi w jednym miejscu, start-upowców z różnych krajów i genialnych prelegentów – musieli naprawdę przeprowadzić świetną kampanię marketingową. Jeszcze wracając do spraw organizacyjnych – na początku mogły być małe problemy z rejestracją – sama na początku nie dostałam wszystkiche były problemy rzeczy w wilczej paczce, a od innych słyszałam, z dostaniem plakietek. Jednak przy tak wielkiej imprezie raczej dziwnym by było, gdyby takie problemy się nie pojawiły – koniec końców wszyscy otrzymali to co mieli.Wolves Summit - EBOOK

Co do prelekcji (bo na warsztatach niestety za bardzo nie bywałam) – większość była naprawdę interesująca, a mówcy byli bardzo profesjonalni, a na dodatek umieli przekazać wiedzę w sposób interesujący. Tak więc część merytoryczną oceniam na piątkę.

Multum start-upowców, ciekawych prezentacji na temat swojej działalności i przeróżnych aplikacji, pitch room – mega rozwijające. Mam nadzieję, że start-upy dalej będą się tak świetnie rozwijać, a na konferencji być może nawiązali kontakty, które umożliwią im bardziej długofalową współpracę.

Część rozrywkowej – wtorkowa impreza była bardzo klimatyczna, choć muzyka na parterze jak dla mnie troszeczkę za głośna. Dobrano mimo wszystko świetne miejsce umiejscowione zaraz przy plaży, a z dotarciem też nie było większych problemów. Co do środowego pub crawling – można było to mimo wszystko lepiej zorganizować, ale jak już odnalazłeś odpowiednie dla siebie miejsce, to na pewno dobrze się bawiłeś i znalazłeś ciekawych rozmówców.

Na pewno jak będę miała możliwość, to za rok również wybiorę się na Wolves Summit. Wierzę, że będzie jeszcze lepiej niż w tym roku. Przez ten czas nie tylko świetnie się bawiłam, ale również nawiązałam dość sporo ciekawych kontaktów, mogłam poznać różne start-upy nie tylko z Polski, oraz mogłam dowiedzieć się interesujących dla mnie rzeczy, lub przynajmniej zwrócić uwagę na rzeczy, o których wiedziałam, jednak istnieniu już trochę zdarzyło mi się zapomnieć.

Polecam wszystkich związanych z tematyką mediów, start-upów, technologii, inwestycji. Mam nadzieję, że inne wilki również uznały konferencję za udaną, a te osoby, które mają zamiar pojechać w przyszłym roku, nie będą żałować swojej decyzji.

2 uwagi do wpisu “Wolves Summit – podsumowanie wilczego zjazdu

Skomentuj

